«

»

máj 05 2017

Kazár után irány az Opatija Rally

A hétvégén testvéreddel a Kazár rally-n vettél részt.

Ezt a versenyt, ha jó tudom az Opatija rallyra való felkészülésnek szántátok. Miként is sikerült a hat gyors alatt beállítani a Renault Megane-t? Hogy éreztétek magatokat a pályán? Kiderült-e már hogy a váltóval mi is történt a Miskolc rallye-n?
– Az első szakasz még vizes volt, de nem raktunk fel intermédiát, mert tudtuk, hogy visszafelé már száraz lesz a pálya. Slick gumikkal mentünk át óvatosan, ‎visszafelé már működött a gumi. Minden gyorsasági után állítottunk a futóművön és egyre jobb lett. A váltó bowdent ‎kicseréltük, a váltóval szerencsére nincs gond.

 

Juhász Csaba – Juhász István
26. Rally Opatija 2017
2017.05.05-06.
Renault Megane RS
Juhász Média Kft.

 

Az Opatija rally-n tizenegy gyors vár rátok. Itt még nem indultál. Hasonlítanak-e az itteni pályák valamely Mitropás vagy hazaihoz?
– Néztem a neten pár belső kamerás felvételt, és az alapján úgy gondolom, hogy nem l‎esz egyszerű teljesíteni a versenyt. De a Mitropa futamok nem könnyűek, ezt az idén is megtanulták páran. Jó minőségű aszfalt gyorsaságik, amik nagyon technikásak és nehezek. Tele ugratókkal és nem belátható kanyarokkal. Elsődleges cél lesz a célba érés.

 

Az első nap kezdésnek két gyors fog rátok várni, amiből a második éjszakai lesz. Egy jó itiner csodákra képes, na és a lámpa sor is. Te hogy állsz ezekkel?
– Van lámpasorunk, nem is rossz. És mi is letalálunk sötétben, de gondolom, a helyi versenyzőket sem kell félteni. Ilyenkor nagy előny, ha valaki már több éve versenyzik ezeken a pályákon. Mi szerencsére szeretünk sötétben menni, úgyhogy élvezni fogjuk.

Az „UČKA” elnevezésű gyors tizenkettő kilométer és autópálya minőségűnek tűnik. Ide gondolom, jó fékek is dukálnak. Sikerült már a Megane-ra odavaló fékeket szerelni? – Egyedül a fék probléma nem oldódott meg. Azon még dolgozunk.

 

Vasárnap nem kell korán kelni, mert csak negyed tízkor rajtol el az első autó a „ŠUŠNJEVICA” tizenegy kilométeres szakaszán, ahol értesülésem szerint változó kék és fehér aszfalt is vár rátok. Mennyire nehéz ilyenkor a gumi választás?
– Szerintem a helyi versenyzők gumi választását fogjuk figyelni. Őket fogjuk lemásolni.

 

Idegen környezet ismerős autó vár rátok az Opatija Rallye-n. Miként is szeretnétek szerepelni 2017 számotokra első Mitropa Rally futamán?
– Most az a legfontosabb, hogy sok pontot gyűjtsünk. Sokan leszünk a Mitropában, itt nem lehet kivárásra autózni. ‎Jó tempóban kell autózni és bízni egy kis esőben, az szerencsét hozhat nekünk.

Köszönjük Partnereink segítségét! Az “Infovárosok hírportál hálózat”, Dynax, P.O.P Sales, Szl Tank (Szilágyi László), Civis Solar, Bólya, Gobaldaru, DDZ Med, B-Partner&More, Mihidra Kft., NR Szoftver Kft., Black Point Kft., Magyar Ipar Kft., Vivifier.hu., Kemad, EastJob, Komplex-D, Star Holding, Nomido Madera, Lanexpert Kft., Tiszújváros Transz, Naturgold Farms, GoodStone, Olvisz 98, Baromfiudvar, Vivieszt –Med, Best-Tyre Kft., Gasztro KC, Félix Professional, Assist Trend Észak Kft., P+N Invest, Cet Star Plusz, Cet Jam, Castrol Unilub Kft., Szamsped.hu, Excel It Kft., TT Sped, Mahiti Kft., Zsomar-ker Kft., Andrezol-Net Kft., T-Forex Kft., West-Start., Vozik Balázs E.V., Hard Trans Kft., Kóródi Tamás E.V, Klima Yukon Kft., Kelet-Atlasz Kompresszor Kft., R-Pex 2000 Kft., ProDuct-Price Kft., HB Ce, Extem Line, Thermo-Ciklon, Bionly Kft., Nagy Ferenc E.V. (Munkaerőközv), Gusto Italiano, Andrássy Üzletház, Sascamion Kft., Hernád Fólia  Kft., K&K Food, Öko Trans Kft., Inter Agrowashker, Glasstone Kft., Garden Master, Márkó ÁBC, H-Euro Consult Bau Kft, ML Log Kft., FEST-GROUP, Akkusystem.hu, Kartel 97 Bt, Diákmeló Miskolc, Dr Lan Kft., DSG, TiszaBérc Kft, BSZB Invest Kft., Club Remix, Vanco Bt, Salépker EU 2000 Kft., Karcher Debrecen, Stron Bau Invest Kft., Adó-dó Plusz Kft., Phobextools, Carcolor, Lanexpert.hu, drlan.eu, mihidra.hu, Tóth-Szer Kft.

– Hajósi Miklós –